تجهیزات سرمایش دیتاسنتر، کولینگ مرکز داده و خنک کننده اتاق سرور

تولید کننده تجهیزات سرمایش صنعتی دیتاسنتر ها و کولینگ اتاق سرور

تولید کننده تجهیزات سرمایش صنعتی دیتاسنتر ها و کولینگ اتاق سرور

تجهیزات سرمایش دیتاسنتر، کولینگ مرکز داده و خنک کننده اتاق سرور

تولید کننده چیلر تراکمی دائم کار صنعتی

تولید کننده پکیج مخابراتی در انواع آبی و گازی

تولید کننده خنک کننده بین ردیفی In Row

تولید کننده تجهیزات خنک کننده اتاق سرور

مشاوره و طراحی سیستم های سرمایش و تهویه دقیق مخابراتی


خدمات برش لیزر فلزات

شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴ ب.ظ

با استفاده از خدمات برش لیزر فلزات Elima در صنایع شیت متال و خدمات ورق کاری، همزمان با بالا رفتن سرعت انجام عملیات ورقکاری و همچنین بهبود کیفیت تولید قطعات فلزی، هزینه های تولید بصورت کاملا محسوس کاهش می یابد. بالا رفتن راندمان عملیات های صنعتی با استفاده از خدمات برش لیزر فلزات بسرعت باعث سودآوری و پیشرفت واحدهای صنعتی فلزی می گردد. تکنولوژی مورد استفاده در دستگاههای برش لیزر استفاده از برش سی ان سی با لیزر CNC  می باشد.

خدمات برش لیزر الیما

برش لیزر فلزات قدرت بسیار زیاد در برش متریال های مختلف فلزی و همچنین دقت بسیار زیاد در تحلیل و برش نقشه های بسیار پیچیده برش لیزر را با سرعت بالا مهیا می کند. برش لیزر فلزات در این مرکز با استفاده ماشین های برش لیزر فایبر برای برش فلزات می باشد. برش فایبر علیرغم سرعت و دقت بسیار بالایی هزینه های خدمات برش لیزر فلزات را نیز به میزان محسوسی کاهش می دهد. این کاهش هزینه ها در تیراژ بالای قطعات موردنیاز برش لیزر کاملا خود را نشان می دهد.

انواع متریال های فلزی را می توان تحت برش فلزی لیزر قرارداد. فلزاتی نظیر آهن معمولی، استیل، برنج، مس و الومینیوم از جمله متریال هایی است که می توان آنها را با استفاده از خدمات برش فلزات با کمک دستگاه برش لیزر فایبر مورد برشکاری قرارداد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی