تجهیزات سرمایش دیتاسنتر، کولینگ مرکز داده و خنک کننده اتاق سرور

تولید کننده تجهیزات سرمایش صنعتی دیتاسنتر ها و کولینگ اتاق سرور

تولید کننده تجهیزات سرمایش صنعتی دیتاسنتر ها و کولینگ اتاق سرور

تجهیزات سرمایش دیتاسنتر، کولینگ مرکز داده و خنک کننده اتاق سرور

تولید کننده چیلر تراکمی دائم کار صنعتی

تولید کننده پکیج مخابراتی در انواع آبی و گازی

تولید کننده خنک کننده بین ردیفی In Row

تولید کننده تجهیزات خنک کننده اتاق سرور

مشاوره و طراحی سیستم های سرمایش و تهویه دقیق مخابراتی


فری کولینگ چیلد واتر

در مراکز داده ای که در مناطقی ساخته می شوند که در زمان هایی از سال دمای هوای بیرون کمتر از 10 درجه سانتیگراد  می باشد، می توان از تکنیک سرمایش فری کولینگ جهت کاهش مصرف انرژی سیستم های سرمایشی استفاده نمود. فری کولینگ یا سرمایش رایگان دیتاسنتر، بدین صورت عمل می کند که آب برگشتی از مخازن بافر تانک که دمای آن در حدود 15 درجه سانتیگراد است، در مبدل های حرارتی آبی گردش می کند و هوای بیرون از روی آن عبور می کند. در صورتیکه حداقل اختلاف بیش از 5 درجه سانتیگراد باشد، می توان از فری کولینگ جزئی و در صورتیکه دمای هوای بیرون کمتر از 5 درجه سانتیگراد باشد، از فری کولینگ فول یا کامل می توان بهره برد. در این شرایط، کمپرسور چیلرها خاموش می شود و مصرف برق به شدت کاهش می یابد.


چیلر تراکمی

فری کولینگ هوائی

در اتاق سرورهایی که در مناطقی ساخته می شوند که دمای هوای بیرون کمتر از 15 درجه سانتگیراد باشد، می توان از تکنیک فری کولینگ جهت کاهش مصرف انرژی سیستم های سرمایشی استفاده نمود. فری کولینگ با استفاده از هوای بیرون بدین صورت عمل می کند که هوای برگشتی از دیتاسنتر و اتاق سرور که دمای آن در حدود 22 درجه است ( با استفاده از راهرو سر، دمای هوای برگشتی در حدود 35 درجه سانتیگراد است)، می توان توسط یک مبدل هیت ریکاروی، دمای هوای بیرون به هوای برگشتی انتقال داد. در اینصورت کمپرسورهای سیستم خنک کننده مرکز داده در این زمان خاموش می باشند و مصرف برق به شدت کاهش می یابند.


خنک کننده اتاق سرور تهویه دیتاسنتر کولینگ و سرمایش مرکز داده



الیما کول، تولید کننده تجهیزات سرمایشی فری کولینگ


۹۷/۰۱/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
الیما کول سرمایش دیتاسنتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی